Sunday 6 October 2013

Bermain Permainan Video



Hobi saya ialah bermain permainan 
'playstation 3'(PS3). Saya membelinya pada tahun lepas bulan Disember.Saya selalu bermain permainan ini semasa bosan atau pada masa lapang. Saya memilih ini daripada teknologi-teknologi lain kerana PS3 ini boleh melungsuri internet dengan mengunakan WiFi sahaja. Kadangkala, saya bermain bersama rakan-rakan secara 'online' atau bermain bersama ahli keluarga saya. Saya juga sering berkongsi dan menuka CD bersama kawan saya supaya tidak perlu mengeluarkan duit. Permainan ini tidak menganggu pelajaran saya kerana pandai membagikan masa seperti bermain pada waktu petang dan belajar pada waktu malam. Dengan cara ini, ibu saya tidak perlu risau tentang bermain permainan terlalu banyak

No comments:

Post a Comment

Shinee - Key